Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Nintendo Wii : Herşey İyi Hoş Güzel de

Beni tanıyan herkes teknolojiye meraklı olduğumu bilir. Hatta ve hatta arkadaşlarımla beni iki kelimede özetle oynarken aldığım cevap teknoloji bile olabiliyor :) Neyse konumuz bu değil. Her zamanki gibi konumuzdan sapmayalım. Ne diyordum ? Hah tamam Nintendo Wii . Oyun konsollarına karşı bir merakım var. Bu da bilinen diğer bir gerçek. Herkes evine Ateri alırken , ben Sega'larla oynuyordum. En son aldığım oyun konsolu da PSP. Ailem de benim gibi olunca çevremde bir çok oyun konsolunu deneme fırsatı bulabiliyorum. En son denediğim oyun konsolu Wii bana eğlenceli anlar yaşattı. Bu yüzden kendisine teşekkür ediyorum..

Kuzenim Türkiye'de oyunlar pahalı olduğu için yurtdışından oyunlar getirmiş. Ama yine de klasik Wii oyunlarını oynamayı tercih ettim. Voleybol , tenis , okçuluk , futbol derken bir baktım ki 6 saattir Wii'nin karşısındayım. Hareket algılayıcı teknolojisiyle oyun oynamak gerçekten çok zevkli oluyor ama ....

Aması var olayın. Wii gerçekten insanı kilitliyor , eğlenceli anlar geçirmenizi sağlıyor ama önemli olan sadece eğlenmek mi ? Wii oynarken insan sanki ateri oyunları oynuyormuş gibi hissediyor kendini. Görüntü kalitesi oldukça düşük. Günümüzün önemli oyunları Wii için çıkmayabiliyor. Buna en büyük örnek: Pro Evulation Soccer.

Gün geçtikçe konsol geliştiricilerinin oyun gerçekçiliğini geliştirdiği , plazma tvlerin oyun oynamak için şart hale geldiği günümüzde Wii'nin bu tutumu bana enteresan geliyor. Hareket algılama muhabbeti sayesinde güzel bir yer edinenen Wii'nin Xbox Kinect ve Playstation Move sonrası ne yapacağını merak etmiyor değilim hani. Çünkü Wii'nin elindeki en büyük koz olan hareket algılama teknolojisi artık rakiplerinde de var. Zaten Wii'nin hızla düşüşe geçtiği , rakiplerinin de hızla yükseldiği haberlerini okumaya başladım. PES gibi oyunların olmaması nedeniyle Wii artık eskisi kadar ilgimi çekmiyor..

Üzgünüm Wii. Gerçekten çok eğlencelisin ama , sadece eğlenceli olmak yetmiyor...
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to