Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

En Nefret Ettiğiniz Üç Şey (Mim)

M.Ö. 1500 yıllarında Eser'in bana gönderdiği Mim'e daha yeni cevap verebiliyorum. Daha yeni birşeyler yazabiliyorum diyelim. Eser demiş ki en nefret ettiğin üç şeyden bahset bana demiş. Abi bu nasıl bir konudur tüm kin ve nefretimi kusayım mı ? Bunu mu istiyorsunuz :)

O zaman başlayalım. Hayatta en çok nefret ettiğim şey yanımda para muhabbeti yapılmasıdır. Eğer ben birşey için para harcamışsam ve o şeyi ihtiyacım olarak görüyorsam buna karışmayın kardeşim. Demek ki lazımmış o şeyi almam gerekiyormuş. Geniş anlamda yanımda para muhabbetinin yapılmasına ayar olurum. Hatta o kadar sinir oluyorum ki onun için bu muhabbeti burada kesiyorum. O kadar yani :)

İkinci olay ise yalaka ve samimiyetsiz insanlar. İş yerinde birbirine yalakalık yapan , birbirini yağlayan insanlara da çok sinir oluyorum. Hemen hemen bütün iş yerlerinde aynı durum geçerli ve birine yağ çekmezsen ve yalakalık yapmazsan biryerlere gelemiyorsun malesef. Böyle iğrenç bir durum da var. Bu insanlar bana çok samimiyetsiz geliyor. O yüzden yazının başında yalaka ve samimiyetsiz dedim.
Son olarak da izin sonrası dönüşlere ayar oluyorum. İzin dediğin şey çok çabuk geçiyor kardeşim. Bütün hafta köpek gibi çalışırsın, izine 5 gün kaldı , 3 gün kaldı diye gün sayarsın. O saydığın günler geçmek bilmez. Hatta son çalıştığın gün saatler geçmek bilmez. Ama izin günü göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. Niye kardeşim :) Niye bu kadar çabuk geçiyor bu izinler :) Sonra izin sonrası döndüğünde yeni izin günüme daha bir hafta var dersin. İşte en sinir olduğum içinci şey de bu.

Dediğim gibi M.Ö mimlendiğim konuya daha yeni cevap verebiliyorum. Çok karmaşık bir dönemden geçtim. Çok yorucu ve kendimi yeniden tanıdığım bir dönemdi. Ama o dönem sona erdi. Artık yeni bir sayfa açtım ve hayatıma geri dönüyorum. En kısa sürede görüşmek üzere .....
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to