Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Bugünü Yaz Bir Köşeye.....

Hani çok güzel bir gün geçirirsiniz de herkese anlatmak istersiniz ya. İşte bugün benim için öyle bir gün. Bugünü yazmak geldi içimden. Sabah saat 11 gibi uyandım. Çünkü bugün benim tatil günümdü. Rahat rahat geçirdiğim , hiçbir endişemin olmadığı haftanın tek günü. Haftada 1 gün tatil yapmaktan daha kötü birşey yok. Buna emin olun. Bir hafta boyunca o günü bekleyip o günün de jet hızıyla geçmesi çok kötü bir durum. Daha kötüsü ise sıradaki tatil gününe daha 1 hafta olması :)


Neyse konuyu pek dağıtmayalım. Bilgisayarın başında biraz zaman geçirdim. Uzun süredir izlemek istediğim Prince of Persia'nın filmini kamera çekimi de olsa izledim. Gayet güzel bir film. Oyunun fanatiklerine şiddetle öneriyorum. Daha sonra arkadaşımla beraber denize gittik. Deniz dalgalı olsa da gayet eğlenceliydi. Hele denizden çıkıp İtalyan ve Alman karması misafirlerimizle Beach Volley oynamak çok zevkliydi. Yurtdışına gitme isteğim iki kat daha arttı voleybol oynarken. Değişik ülkelerden insanlarla tanılıp onlarla zaman geçirmek gerçekten çok güzel bir duygu. İki set üzerinden oynadığımız maç gayet zevkliydi. Daha sonra odaya geldiğimde internete gireyim dedim. İyiki de girmişim. Eski işyerimde Diasada çalışan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi terfi almış. Hepsine teker teker çok sevindim. Hepsine Facebook'tan mesaj gönderdim :)) Umarım çok daha iyi yerlere gelirler. Herşey gönüllerince olsun.....
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to