Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Aklıma Bir Şey Geldi....

Aklıma bir şey geldi geçen gün yazmak istedim ama yazamadım. Niye mi çünkü sevgili Google amca ile Devletimiz arasında herkesin bildiği bir şavaş var. Abartmıyorum bu resmen bir savaş. Google'ın bir çok servisine erişim uzun zaman yoktu. Google devlete rest çekti. Devlet Google'a rest çekti ve sonuçta olan bize oldu. Hobi olarak yazdığım bu bloğa yazı yazmaktan soğuttular. Hangi taraf haklı diye soracak olursanız ben bir çok kişinin aksine hükümetin tavrını doğru buluyorum. Youtube içerisinde Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına aykırı birşey varsa kapatılacaktır elbette. Aslında bu konuda ortadayım. Her iki tarafı da tutmuyorum. Youtube ayağı altında yatan başka bir olay var. Google amcamızın Türkiye'den yüklüce bir para kazanmasına rağmen vergi vermiyor olması. Yasanın boşluklarını değerlendirmeye çalışması. Akıllı olup , yapması gerektiği gibi vergi verseydi eğer şu anda bunları yaşamıyor olurduk. Kendisi de üzülmezdi , biz de üzülmezdik. Google aracılığıyla aldığım alan adıma tıklıyorum , sayfa açılmıyor. İşte çoğu blogger kullanıcısının şikayet ettiği , kendi alan adımla kullandığım Blogger sayfam açılmıyor dediği sorunun asıl nedeni bu. Google'ın vergi vermemesi. Beni blog yazmaktan soğutması.

Çoğu insan benim Google'ı ve verdiği hizmetleri ne kadar çok sevdiğimi bilir. Senelerdir düzenli bir biçimde Blogger , Picasa , Analytics , Takvim , Youtube ve tabiki Gmail servislerini kullanıyorum. Rakip servislerindense Google'ın servislerini kullanmayı tercih ederim. Sadece bu servisleri değil Firefox'un yanına ikinci tarayıcı olarak Google Chrome'u kullanıyorum. Android platformunun yüklü olduğu telefonlar da iştahımı kabartmıyor değil. Bunları neden anlatıyorum ? Ne kadar fanatik bir Google kullanıcı olduğumu göstermek için. Ama bütün bunlara rağmen son çıkan olaylar yüzünden alternatif servislere kaymayı düşünüyorum. Blogger'ı bırakıp Wordpress'e geçmeyi çok düşündüm. Ama Blogger'dan yoluma devam edeceğim. Son 5 senedir yaptığım gibi. Eve geri döndüm ve tekrar başka bir yere gitmeye niyetim yok. Umarım Google amca da bu sevgimin karşılığını verir ve en azından alan adı sorununa bir çözüm bulur.....
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to