Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Garip bir Doğumgünü ......

Bugün 18 mayıs salı. Doğumgünümün üzerinden henüz 1:30 saat geçti. Hayatımın en garip ve en karmaşık doğumgünümü geçirdim diyebilirim. İlk defa ailemden biri yanımda değilken bir doğumgünü geçiriyorum. Bu en basit olanı. En alışılabilir olanı belkide. İlk defa doğumgünümde eşek gibi çalıştım. Çevremdeki insanların birçoğu doğumgünüm olduğunu bilmiyordu , umurlarında da değildi. 16 Mayıs günü sağolsun Fenerbahçe şampiyonluğu da kaybedince bana hayatımın en güzel doğumgünü hediyelerinden birini vermiş oldu. Buradaki ortama tam alışamamışken , hayatımdaki herşey ters gidiyor diye düşünürken doğum günüm geldi çattı. Bugün doğumgünüm bu günün diğer günlerden bir farkı olmalı ama hiç bir farkı yok.  En azından sabah kalktığımda bana öyle geliyordu. Sabah maillerime baktım. Firmalardan klasik kutlama mesajları gelmiş. Cinecity sağolsun her sene olduğu gibi bu sene de bedava sinema bileti göndermiş ama malesef sinemaya gitmem mümkün değil. Geçtiğimiz senelerdeki doğum günü partilerim aklıma geldi. Biraz hüzünlendim açıkçası. Maillerime bakarken ablam doğum günümü kutlamak için aradı. Sesini duymak iyi geldi. Telefonla konuştuğumuz süre zarfında yanımda gibiydi. Ama sadece o süre zarfında. İnterneti açtım Facebook'a girdim. Arkadaşlarım doğum günümü kutlamaya başlamışlar. Kapattım bilgisayarı işe gittim. 11 saat boyunca doğum günümden habersiz , haberi olunca da laf olsun diye kutlayan insanlarla beraberdim. Akşam odaya geri dönünce arkadaşlarım bana küçük bir parti hazırlamışlar. Bu günün en güzel jestiydi. İnternetten doğum günü mesajlarıma cevap yazdım. Birden düşündüm 24 yaşıma girmişim. Ben ne zaman 24 oldum. Bunca zaman nasıl geçmiş anlamak mümkün değil. Hayat geçerkten de su gibi açıp geçiyor. Son söyleyeceğim şey "Doğum günüm kutlu olsun"  :)))......
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to