Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Be Nobilised !

Uzun ara verip , blog yazmak hiç hoşuma gitmiyor ama malesef vakit darlığından dolayı pek yazı yazmaya fırsatım olmuyor. Çok yorgun olduğum için hiç blogla uğraşmak istemiyorum açıkçası. Ama yine rahat duramayıp birkaç ayar yapıp yine blogla uğraşarak vakit geçiriyorum. Nerdeyim ? Ne yapıyorum ? sorularının yanıtlarına gelince...

Robinson Club Nobilis'de (Belek / Antalya) aşçılık yapıyorum. Sabah 11 de işe gidip akşam saat 11 gibi geri geliyorum. 12 saat ağır bir tempoda , hiç alışık olmadığım bir tempoda çalışıyorum. Yaklaşık 13 gündür buradayım. Hergün birbirinin kopyası gibi. Sabah kalkıp traş olup işe gidiyorum. 12 saat çalışıyorum. Akşam odama gelip 2 - 3 saat bilgisayar başında oturup yatıyorum. Her günüm bu tempoda geçiyor. Millet tatil yaparken ben çalışıyorum. Garip bir duygu ama artık alıştım. 



Aşçılık yapmak , mutfakla uğraşmak zor olduğu kadar zevkli de. İnsanın gelişimini kendi gözleriyle görmesi çok güzel birşey. Birşeyler yapıp ürettikçe daha da zevkli hale gelen bir iş. Yaptığım şeyleri gün gün Google belgelerime not alıyorum. Bu yazıyı neden yazdım. Dünyadan ve blog yazmaktan kopmadığımı göstermek için. En kısa sürede görüşmek üzere. Ben buralarda olacağım.....
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to