Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Antalyaya Uçarken

Malesef 10 günlük tatilim bitti ve çalışmak için Antalya'ya geri dönüyorum. 10 günlük tatil o kadar çabuk geçti ki ne tatil mi ? Ne zaman , nerede ? diyesim geliyor. Tatil işte o kadar çabuk geçti. Geri dönme vakti yaklaşınca da otobüs bileti alma telaşı başladı. Antalya'ya hiç otobüsle gitmediğim için bir kere de otobüsle gideyim dedim. Otobüs biletlerine baktım 35 tl. Daha sonra uçakla kaça gidebilirim diye baktım uçakla 50 liraya bilet buldum. Yine o kadar yolu çekesim gelmedi internetten hemen uçak biletini ayarladım.

Havaalanına gittim. Baktım uçağın kalkmasına daha 2 saat var. Açtım bilgisayarı internete girdim. Bu arada ilginç birşey keşfettim. Bir kere havaalanlarında , en azından Adnan Menderes'de şifresiz ağ yok. Millete bakıp özeniyordum adamlara bak ne güzel internete giriyor diye ama adamlar şifreyle bağlanıyorlarmış. Kendilerini tebrik ediyorum.  Neyse konuya dönelim. Check in yaptırdıktan sonra beklediğimiz ilk bekleme salonunda internete girmek ücretsiz. TTnet Wifi ile internete girebiliyorsun. İnternete girebilmek için TTnet abonesi olmana gerek yok. Kullanıcı adı ve şifre alıp bağlanabiliyorsun. Kayıt penceresini adam akıllı doldurmak gerekiyor. Çünkü adamlar cep telefonuna şifreyi ve kullanıcı adını yolluyorlar. Eğer TTnet abonesiysen bu kadar acı çekmene gerek kalmıyor. Direk kullanıcı adını ve şifreni yazıp girebiliyorsun. Ben önce yeni abone olup şifre istedim ama o şifrenin gelmesi biraz uzun sürdü. Bende bunun üzerine ablamların kullanıcı adını ve şifresini yazıp bağlandım :)

İşin enteresan kısmı bu değil. İşin enteresan kısmı ikinci güvenlikten geçtikten sonra başlıyor. İkinci güvenlikten geçip uçağa binmek için beklediğin salonda internete girmek ücretli. Çok enteresan değil mi ? TTnet iki adım öncesini ücretsiz yaparken , iki adım sonrasını ücretli yapmış. Enteresan bir olay. Eee peki ne oluyor bu durumda. Her ay size hediye edilen dakikaları kullanıyorsunuz. TTnet her ay 100 dakika hediye ediyor. Sizde o dakikaları kullanıyorsunuz. Durum böyle olunca nedense interneti kullanasım gelmedi.

Daha uçağın kalkmasına neredeyse 1 saat var. Ne yapacağım bir saat boyunca boş boş oturacak mıyım ? Tabiki hayır. Açtım NFS Most Wanted'ı . Başladım oynamaya. Çok değil , bir 10 dakika sonra arkamda birşey hissettim. Sanki birisi beni izliyordu. 6 Yaşında bir çocuk elinde oyuncak metal arabasıyla beni izliyor. Yanıma geldi. "Seni izleyebilirmiyim?" diye sordu. Bende "Tabi izleyebilirsin abicim." dedim. "Oynamak ister misin?" diye sordum. "Hayır" dedi. Ben bir - iki oyun oynadıktan sonra "Oynayabilir miyim?" dedi ve oynamaya başladı. Çok komik bir görüntüydü. Kucağımda laptop, yanımda ayakta duruyor ve oyun oynuyordu. Bir yandan da annesinin abiyi rahat bırak şeklinde söylediklerini duyuyordum. Sağ arkadan bir ağlayış sesi duydum. Bir tane çocuk ağlayıp annesine "Hadi anne sor ya, bende oynamak istiyorum." Diye ağlamaya başladı. Dedim tamam Serdar şimdi ayvayı yedik. Baktım çocuk susmayacak. Hadi dedim o da hevesini alsın. Gel dedim hadi sende bir el oyna. Yeni gelen çocuk fa 6 yaşlarında birşey. Oynamaya başladı , baktım baya bir iyi oynuyor. o yaşta bir çocuğun öyle oynaması garip geldi. Birde annesine öyle bir ağladı ki gören de hiç bilgisayar oynamamış zannedecek. Meğer velet bir akrabasında bu oyunu oynuyormuş. "Abi bir el daha oynayayım mı" diye sormaya başladılar. İki oyun daha oynattım. "Abi bir el daha" diyorlar. Laynnn dedim içimden sizinle mi uğraşıcam. Dışımdan da söylerdim de yanımda anneleri vardı ayıp olacaktı :) "Abicim şimdi uçağımız gelecek." dedim bilgisayarı kapatıp kaldırdım.

İlk oynayabilir miyim? diyen çocuk zırt pırt gelip hani uçak gelmedi demeye başladı. Uçakta rötar yapınca iyice yalancı durumuna düştük. En sonunda uçak yanaştı. Bak dedim. Bu bizim uçağımız. Bir havaya zıplayışı vardı maksimum kart reklamlarındaki gibi. Yuppiii uçak geldi diye bağırıp tur atmaya başladı. Çok fazla uçak yolculuğu yapmadım ama bugüne kadar yaptığım en garip uçak yolculuğuydu.

Sonuç : Eğer dikkat çekmek istiyorsan aç Laptopını araba yarışı oyna. Rahatsız edilmek istemiyorsan kulaklığını tak ve paşa paşa uçağının gelmesini bekle :)
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to