Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Bulutlarin Uzerinde....

Dun aksam saat 7.30 ucagiyla Izmir`den Antalya`ya uctum. Hayatimda 3. kez ucaga bindim. Daha once Agustos ayinin sonlarina dogru bindigim icin , hava gayet guzeldi. Gunluk guneslik bir havada Izmir`den Antalya`ya gidip gelmistim. Ama dun bindigimde hava soguk , soguk olmasini da gectim yagmurluydu. Bu yuzden ucaga bindigimde icimde bir tedirginlik vardi. Ama korktugum basima gelmedi. Aksine eglenceli bir hal almaya basladi. Hayatimda ilk defa simsekler uzerimde degil , altimda cakiyordu. Gokyuzune bakip da gordugum siyah renkli yagmur bulutlari uzerimde degil , altimdaydi. Hani bir deyim vardir ya 'Mutluluktan bulutlarin uzerine cikmak` diye , ben mecazi anlamda degil gercek anlamda bunu yasadim. Gercekten guzel bir yolculuk oldu. Gokyuzunden Izmir ve Antalya`nin fotograflarini cekmeyi cok isterdim ama tam kalkis ve inis zamanina denk geldigi icin elektronik aletlerin kullanilmasi yasak. 

Bugun Antalya`daki ilk gunum. Evde tek basimayim. Disarida guzel bir hava var. Bunu iyi degerlendirmem gerekiyor. Disari cikip , sagda solda kaybolup birkac fotograf cekeyim bari. Internet baglantimi da yakinda kaybedecegim. Bu yuzden hazir firsatim varken birkac birsey karalayim bari....
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to