Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link

Ama...

Geçen yazımda Serdar.Yavuzz.Com'un kapanacağından bahsetmiştim. Anında da kapattım gerçi. Serdar.Yavuzz.Com'un kapanacağı tabiki de benim blog hayatımın biteceği anlamına gelmiyor. Sadece o alan adı altında devam etmeyeceğim anlamına geliyor. bundan sonra www.serdar7.com adresinden yayın hayatıma devam edeceğim.Blogger'daki 5. yılımı tam olarak kutlayamadım ama Sezer'in de tavsiyesiyle alan adımı değiştirerek işe başladım. Sadece alan adım değiştiği için herhangi bir kayıp olmadı. 5 senedir olduğu gibi yine Blogger altyapısını kullanmaya devam ediyorum. Şu an için tek kaybım Google Pagerank'im 10 üzerinden 2 seviyesindeydi. Artık o seviye de 0'a düşmüş oldu. 

Bakalım bu değişiklik izleyici kitlemi nasıl etkileyecek diye düşünmüyorum. Çünkü şu bir gerçek ki benim izleyici kitlem 1 elin parmaklarını geçmiyor. Amacım zaten geniş kitlelere ulaşmak değil. Hiçbir zaman çok fazla öne çıkmayı sevmem. Bu yüzden futbolda da takım oyunu oynamayı benimsemişimdir :)


Amacım 5 senedir hiç değişmedi. Kendimle ve ilgi duyduğum şeylerle ilgili birşeyler yazmak. Ve es kaza siteme giren insanlara biraz da olsa yardımcı olmak.

Beni takip etmeye devam eden ve bana destak olan herkese teşekkür ediyorum. Bir iyi birde kötü haber vermem gerekirse şimdi de kötü haberi vereyim. Bir eğitim için Antalya'ya gitmem gerekiyor. Bu eğitim 15 Şubatta başlayacak ve 2011'in Ocak ayında son bulacak. Bu süre zarfında fırsat buldukça birşeyler yazmaya çalışacağım. Belki de direk günlük modunda yazılar yazabilirim. Şimdiden bunun da haberini vereyim...
1987 yılında İzmir'de doğmuş, Karşıyaka'da büyümüş ve hayatı boyunca hobilerinin peşinden koşmuş insan. Zamanında profesyonel aşçılık yapan, fotoğrafçılığa ve teknolojik her türlü zavazingoya…

Yorum Gönder

© Serdar Yavuz '7. All rights reserved. Developed by Thanks to